Bende bugün 39 oldum geceden beridir tüm gün hala devam eden bel ağrım var. İlk gebeliğim pazartesi günü doktora gittiğimde rahimde yumuşama var dedi nst sancı vs çıkmadı. Diğer kontrolüm pazartesi en son tarihte 27 temmuz verdi. Normal düşünüyorum ama kasılmalarımı anlayamıyorum ne yapmam gerekiyor 🥹🥹