Sema125 ben iyi ki almışım hep onunla emzirdim hem bebek rahat ediyor hem kendim. 3 aylık olduk şimdi sığmıyor pek kullanamıyorum 🙈 ama 3 ay hep kullandım büyük rahatlık. Herhangi bir yastık olur mu dersen olur niye olmasın ama kimisi alcak geliyor kimisi sert oluyor evdekilerin hem emzirme yastığı belide kavradığı için çok rahat oldum ben