Dinlemeyiseven Kivircik01 bence kan verin aynı belirtiler bende de vardı 5 gün gecikmiştim kan verdim çıktı 😅
babygirl01 Kivircik01 5.günüm gecikmenin, sabah kaset test yaptım çıkmadı. Hava değişikliğinden sanırım gecikiyor. Hiç umudum yok
Kivircik01 Dilek_04 şöyle 10 gündür midem bulanıyor zaten ve kasıklarımda ağrılarım bir de ishalim var test yaptım iki gün önce negatif
Dilek_04 Kivircik01 anladım Allah gönlünüze göre verir inşallah 🤲🏻 geç döllenme olabilir inşallah öyledir birkaç gün daha bekleyin olmazsanız kan verin inşallah vardır bebişiniz 🥰🤲🏻
Dilek_04 Kivircik01 Ben hamileyim 32+6 olduk bile bende çok istedim çok test yaptım gecikmem 10 günden fazla buluyordu yani senin yolundan bende geçtim . O yüzden çok iyi anlıyorum seni umarım en kısa zamanda güzel haberlerini alırız 🤲🏻🌸
Kivircik01 Dilek_04 ayy canım benim sağlık sıhhatle kucağına al inşallah yavrucuğunu 🙏🏻🥰 çok teşekkür ediyorum inşallah güzel haberi en kısa sürede veririm sabırla bekliyorum bakalım 🥰
Kivircik01 Dinlemeyiseven ayy durr deme hemen ümitlenirimm 🥹 geçen ay da nedensiz bi şekilde gecikme yaşamıştım sonu regl oldu bekliyorum 10 gün geçsin sonra kan vereyim olmazsam diyorum 👀 inşallah senin gibidir benimde vardır 🥰
Dinlemeyiseven Kivircik01 ay inşallah hayırlı haberi alırsın ☺️ benim gecikme hiç olmazdı ondan hemen test yaptım
Kivircik01 babygirl01 geçen ay geciktiğim için bende yine geciktim diyorum ama insan umudunu da kaybedemiyor ya