Esmara ılk gittginde belımde sol tarafımda aşırı agrı vardı ağlayarak gttım yanı o derece ıdrar yolu enfeksıyonu dedı işte tahlıller ckınca snra antıbıyotık falan basladık bıkac ılaclar bttı agrılarım falan yoktu ama peynır kesıgı seklınde cok pıs bı akıntım var yesıl yesıl devlet hastanesıne gttım tekrar yaptrdım yıne cok yogun ıltıhap ve ıdrarında kanamalar görülmüş dedı tek seferlık toz vermıstı işte kültür yaptrdık beklıcem ama hala devam edıyo akıntılarım falan