Betl35 momofmychildren Devletteki doktor 34 de gel dedi ama klinik 32 de. Cağırdı . Doğumu devlette yapicavim için 34 de gidicem artık
momofmychildren Betl35 eğer sancı ve kasılmaniz yoksa sıkıntı yok ben ilk 32 de girdim sonra 35-36-37 devam ettik