anka01 ben hamile kalmadan önce 1 yıl boyunca tekrarlarına katlanmak zorunda kaldım. Her regl dönemimde oluyordu. Sonra denemelere başlamadan çözmek istediğim için son çare lazer tedavisi oldum ve ertesi ay da hamile kaldım.
Maaşallah diyelim, hamilelik hormonlarına rağmen tekrarlama yok.
Siz de doğuma kadar fitil vs. idare edip (etki etmiyorsa etmiyor, başka çözüm yok maalesef) doğumdan sonra mutlaka lazer yaptırın derim.