Be77_35 2 gün önce doktora gittik kanama alanı yok dedi hersey güzel gıdıyor dedi dün çok az lekenlenme oldu progeston fitil de kullanıyorum omdan kaynaklıda olabılır evde ıstırahat edin dedi dinlenıyorum evde ama ara ara kaşık ağrım ve bel ağrım oluyor normal mı