latte35 Adetime 4 gün kala test yaptım negatif çıktı, ama bel ağrım aşırı yorgunluk arada kasıkta sancılar kabızlık bunların hepsi var. Göğüs ağrım yok ama regl öncesi olurdu bu sefer yok. Yarın regl günüm acaba pozitife döner mi ?????
Topraksmom latte35 3 hafta kanda negatif gördük hatta doktor adet söktürücü bile verdi birşey yok diye kutu bitti 1 hafta oldu yine gelmedi diye doktora gittim beta 1600 ile hamile olduğum ortaya çıktı geç döllenme olmuş, hayırlısı sizin için de 🙏🏻
Fidan_Aylin22 latte35 Hamileliyini adet geçikmesinin. 10 gununde öyrenip onda önce hep neqativ gören ben qrupdan ayrıldı😁
Havvame12 latte35 aynen öle negatıfte aglamıstım ama ıcımde bır ses hamılesın dıyordu😌 bos yere umutlandırmak ıstemem ama ya varsa :)
latte35 Havvame12 benimde içimden bi ses öyle diyor ama göğüs ağrısı olmamasına ablam veremedim yarın regl günü inşallah olmaz :(
Verda9224 Topraksmom Benim reglim 10 gün gecikti önceki gün iki tane test yaptım direk tek çizgi çıktı benimki imkansız sanırım değil mi olsaydı silik çıkardı hiç değilse
Verda9224 Fidan_Aylin22 Benim 10 gün oldu gecikeli 2 gün önce yaptım hiç silik bile çıkmadı umut var mıdır ?
Verda9224 Meroveluna Erken gebelik gecikince de doğru sonuç veriyor mu benim 10 gün geçti ama negatif hep
Topraksmom Verda9224 yani bilmiyorum ben evde değilde hastanede vermiştim ama hep reglim geciktiği için yine normal bir gecikmeye bağladım hep, sizin regliniz normalde düzenliyse geç döllenme süreci de olabilir 10 gün gecikme az değil çünkü isterseniz bir de kan verin hastanede
Verda9224 Topraksmom Maalesef adetlerim düzensiz onun için ilaç kullanmıştım düzene girmişti bu ay ketojenik diyet yaptım acaba o mu etkiledi bu kadar diyorum bilemem kafam karıştı iyice