Myrtle Neslihan_neva 2 ay once dogum yaptim. 12 haftalik hamileligimden beri bittikce aldim, simdi de emzirme doneminde vitamin destegi olarak kullaniyorum. Regenesis max benim ki.
Gebess95 Neslihan_neva pregnacare plus kullanıyorum hem vitamin hem OMEGA 3 içinde hiç kokusu rahatsız edici bir tarafı yok öncesinde çok denedim diğerleri hep kötü yapti midemi kesinlikle öneririm alıp denemenizi
Skck Neslihan_neva son ayımda bıraktırdı doktor omegayı doğum sancısını kasılmalarını engeller diye 🤷🏻♀️
Basakplt Bende 24 haftadayim 3. Kutu bitmek üzere 2 kutu enna mom omega 3 kullandım bu bitmekte olanda ocean mummy omega 3 doktor doguma kadar kullan demişti
Emos42 Basakplt imom kullanıyorum ama kötü bir kokusu tadı var midem bulanıyor sizin kullandıklarınız da aynı mı yada daha az kötü olanı tavsiye eder misiniz
Ervazengin01 Emos42 ocean mummy kullanıyorum 14+5 im o kadar zorlanıyorum ki içmekte tadı kokusu iğrenç en son ictigimde kustum doktoruma söyledim keskin kokular maalesef etkiler dedi 2 hafta kullanma sonra tekrar başla dedi yani her türlü kullanıcam🤢
ggmom Emos42 ben de imom kullanıyorum buzdolabında tutun içerken nefes almadan için kokusunu almazsiniz ben rahat içiyorum
Nskan Hamileliğimin başından beri kullanıyorum ocean balık yağı hapını kullanıyordum doktorum dönüşümlü olarak ocean mummy yle birlikte kullanmamı söyledi. Yani biri bitince diğerine geçerek öyle daha fayda sağlıyor dedi
Emos42 Ervazengin01 bende midem çok kötü olduğu gün içmiyorum ama diğer gün mecbur içiyorum bu şekilde idare etmemiz gerekecek sanırım 🥺
Emos42 ggmom buz dolabında duruyor dediğiniz gibi arkasına hemen meyve de yiyorum tadı geçsin diye ama olmuyor
12betul Bende efa mom kullanıyorum. 14 haftalık bende yek bende sanıyordum ya midem içtikten sonra aşırı bulanıyor tadı ağzıma geliyor çok zorlanıyorum .
Ervazengin01 12betul ay evet benimde öyle afedersin ağzımdan gaz geldikçe tadı geliyor mahvediyor beni 🤢