Ssahinnn Beybyi senin değerin biraz daha yüksek çıkmış 97 ile başladım bende adet 1 gün geçmişti.Sağlıkla ilerlesin inşallah hepimizinki
MrvBK lilyum_ Evet canım 3. Gün söküldüm diyebilirim. İlk defa böyle bi gecikmem oldu heveslenmiştim ne yalan söyliyim. Ama test de yapmamıştım
lilyum_ MrvBK ben de bu ay ilk defa 7 gün geciktim. Seni o yüzden cok iyi anlıyorum. Ama inşallah bu gecikmelerin arkasında hayırlı haberler gelir 🌸🤍