Munevver_kaplan_33 Nazo_avlu bizimde kızımız olacak Allah’ın izniyle 29 haftaligim şimdi Nil Eva ya karar verdik eşim ismi değiştirmemek icin gidip isimli künye yaptırmış bende öyle öğrendim kızımın adını 😂
Nazo_avlu Munevver_kaplan_33 eşime ne deswm kabul etmıyor belınay var aklımda beren de hoşuma gıdıyor aydan ve defnede tercıhlerım arasında ama dedıgım gıbı esım ayse fatma felan ıstıyor 😂
leylos01 Nazo_avlu Rica ederim ikisinin anlamı da çok hoş bende kızım olsa bu isimlerden birini tercih ederdim sağlıkla gelsin
Munevver_kaplan_33 Nazo_avlu bende senin eşinin kafasindanim desene benim eşimde cins cins isimlere bakıyordu ilk çocuğumuza kendi istediği ismi katmak istedi ama benim istediğim isim olduğu için 2. Çocuğa sen ne dersen de onu katmicam dedi bir isim illaki istiyorsan başkasına söyle onlar bana o ismi söylesin diyordu bende baştan beri Zeynep yada Zeynep Eva . Beyza . Ravza . Gül Ayşe tarzı isimler istiyordum evayi kabul etmiş yanına Nili katmış söyleyişi biraz farklı çıkıyor ama hoş bir isim
Zeynepksoglu Defne meva koymayı düşünüyoruz biz kız olursa duru ve ahsen isimlerini de çok beğeniyorum
CeylanCagan Bende 29 haftalık hamileyim ismini Duru Alâ koyduk fikir olur belki 😍 Anlamları çok güzel geldi bize
Topraksmom Nazo_avlu Almila, Alina, Mira, Meva, Laren , Meyra bunlar kaydettiğim anlamını beğendiğim isimler 🌸
Fundaaaaa Nazo_avlu açelya koyduk biz 👼🏻 Parla Işıl Azra İnci Menessa Alara İrena isimleri de çok hoşuma gitti 😍🫠
sorybaby Fundaaaaa ay bende açelya koycam bebeğiniz nasıl huyu suyu falan bir de kolay geliyor mu söylemesi 🥰
hanlnim Nazo_avlu bende bugün 29haftaya girdim kızımızın ismini Aylin İpek koyacağız bizde. Ama birkaç isim daha var beğendiğim ama eşim Aylinden ben İpekten vazgeçemiyoruz🫣🤭 İnci,İdil,Nil,Doğa,Duru,İlay,Birce güzel isimler🥰🥹
ayse5487 hanlnim yaa isim beğenimiz çok benzer ben de Nil, İdil, doğa , inci bu isimler dönüyor kafamda sürekli 😅