İlk doğumum normal oldu 38+4 de suyum gelmişti ama öyle zor bir doğumdu ki suni aldım zor doğurdum sonrasında zor toparladım şimdi 2. Ye hamileyim olsun yine normal olsun dedim ama maalesef ki bebeğim bir türlü dönmedi 38 im Suan doktorum da enfeksiyon da var sende dedi ilaç başlatıp bebek de dönme olasılığı düşüp deid 39 da alalım istersen dedi inanın normalde neler çektim diye mi bilmiyorum sezeryana olumlu bakıyorum kimse kimsenin ne yaşadığını bilemez eleştirmeden sadece fikirlerinize tecrübelerinize ihtiyacım var korkuyorum sezeryanda zordur ama yaşamadım bilmiyorum normal aşırı aşırı zordu bunu biliyorum