Benm de gebeliğimin başında cok belim ağrıyordu 2 hafta yerimden zorla kalkıyordum doktorum MR çektir bir sakıncası yok dedi MR için randevu aldım gittim fakat çektirmeden geri geldim çünkü ordaki doktor şuan belinde ne sorun çıkarsa çıksın bir tedavısı olmayacak hamile olduğun iÇin dedi evet radyasyon yokmuş MR da ama manyetik alan sonuçta ufakta olsa risk var dedi bende zaten bir tedavi uygulanmayacak boşuna çektirmeyim O zaman diye vazgeçtim