5+0kese görmeye gittik keseyi gördük öok şükür ama üst kısmında kanama alanı var doktor prosgetan ağızdan sabah akşam bide corasprin başladı kese canlı alttan baksak kalp atışı alırız ama bu kan önüne geçmezsek keseyide alıp götürür dedi böyle olup ilaçlarla düzelen oldu mu ne önerirsiniz??