Elizveannesi Heyzil doğuma kadar kullanacaksın dedi Dr.um. Ama doğumdan sonra da aile hekimliği devam ettiriyormuş..
Halimelis Ben hamile olunca başlamıştım çarşamba sezeryanım var ebemiz kırkımız çıkana kadar kullanmamı söyledi devitle beraber