22 haftalığım, geçen ay idrar yolu enfeksiyonum vardı 1000lik antibiyotik(amomlavin) ve tek kullanımlık şase(urocare) kullandım. Enfeksiyon geçmeyince bir hafta sonra bir daha tek kullanımlık şase(urocare) kullandım. Geçmişti. Bugün tahlil verdim yine enfeksiyon olmuş doktor tek kullanımlık şase verdi. Kullanıcam mecbur ama çok korkuyorum bi zararı olur mu diye. Benim gibi sık kullanan oldu mu hiç lütfen yazın çok ihtyacım var şuan