nurseda11 Zeyno_01 eğer kullancaksan sakın araştırma falan yapma stres yapma ben aşırı derecede düşünemkten ve herkese sormaktan dolayı olmadıgını düşünüyorum stres yani aşırı etkiliyor 🥹
Zeyno_01 mavi_anne23 bende hiç bir sorun yok sürekli olur diyip gönderiyor başka doktora gittim aynısını dedi yazmadı kendim almayı düşünüyorum
mavi_anne23 Zeyno_01 pko vardı bende. banada devlet hastanesi vermedı olur diyip gönderiyor du hep. özele gittim verdiler sende özele bir git istersen. Kendi başına kullanma
Zeyno_01 mavi_anne23 bacım devlete özel ve kaç özel gittim vermediler illa demem gerekiyorsa gitmeden alırım çünkü hiç bir şey yok oku kıst mıyım vs hiç dorun yok değerlerim de de
Hamide_00 Zeyno_01 canım ben geçen sene kimyasal gebelik yaşadım doktoruma dedim bi ilaç önerin olması için o da klomen hap kullandım ama tutmadı