Kızlar, 25+1 im yarına Beylikdüzü Devlet Hastanesi Sabriye hanıma randevu aldım . Direk gidip muayne olacağım daha sonra şeker yüklemesini dile getireceğim ilk defa devlet hastanesine gidiyorum yani daha önce devlette yaptıran var mı nasıl ilerlemem gerekiyor ??