uzman_1annemy hayir anlamazsın ilk bebeğinse zaten kanala iner inmez doğum olmaz sadece bebek dogum pozisyonuna gelmiş olur ama biraz daha aşağı indiği için de karında hafifleme olur tabi bunlar oldu diye kesin kanala inmiştir de diyemeyiz siz yine doktorunuza görünün