Kızlaaaar Bgun çıktık biraz alışveriş yaptik bütün aldiklarimi yazayım bnce yeterli ama belki benm kacirdigim bişey vardır ikinci gebeligim bu arada sadece kıyafet olarak eksik varmı onu sorayım
0-3ay 6zibin
0-3ay 4adet Kolukısa şortlu tulum
1tane 5li hastane çıkışı
3-6ay 4zibin (zibinlar sifirkol bu arada hepsi)
3-6ay 4takim pantolon üst şeklinde
1tane müslin
1tane nohutlu battaniye
1tanede Kadifemsi yumuşacık bı ince battaniye
Ağız mendili
Corap
Bebek için ilk 3-6ay arası için bunları tek aldım yeterli gördüğüm kadarıyla doğumum 24 Ağustos görünüyor kolukisayi felan toplasan 1ay giyecek diye fazla almadım sonrasnda uzun kola geçeriz diye düşündüm bebek doğduktan sonra da eksik olursa intten yada carsiya çıkıp alırım diye fazla bişey almadım Sizce eksik varmı???