Kozlar 20 gün önce Sezeryan oldum Sezeryan yerimden akıntı aktı sonradan fıtık olduğu anlaşıldı doktor bebeğim daha küçük olduğu için ameliyatı 4-5 ay sonra yapalım dedi böyle bi şey yaşayan var mı çok korkuyorum acaba bu süre içinde iyileşme olur mu