Zmom
Canım eksikliğin yoksa neden kullanman gereksin ki? Eksikliğin varsa hissetmeme ihtimalin yok. Ben magnezyum kullanıyordum ama doktorumun tavsiye ettiği reçetesiz iyi bir magnezyum kullanıyordum. Ona rağmen her sabah krampla uyanıyordum. Benim için yetersiz geldi dozu. Onu kullanmama rağmen öyle ağrılı oluyordu kiii. Korkuyordum kramp gireceğini sezdiğimde. Sonra ocean magnezyuma geçtim. 15 günde 2 kez kramp girdi. Rahatladım yani.
Bebeğe etkisi var mıdır bilmiyorum. Eğer kramp girmeye başladıysa eksikliğin vardır artık. Kullanmaya başla bence.