Nur5541 ayy canım neler çektimmm.. 5. Haftaya girer girmez başladı bulantım. Tansiyonum birden bire düşerdi bisey yiyememekten düşüp bayiliyodum hergün seruma gidiyodum kollarım mosmor, elim yüzüm bembeyaz... en son doktorum verdi ilacı 10 haftadır hergün kullanıyorum. Evet kabızlık vs yapıyor ama bulantıdan kurtulmak için içmeye değiyor. Canım bol bol suyunu iç lifli gıdalar ye.. bulantim olmadığı zaman yemek yedigimde doydum diyebiliyorum çok şükür...