Merhaba bugün hamile olduğumu öğrendim burada çok pıhtı yüzünden düşükleri okuyorum kan sayımındaki trombosit ( Plt ) değerim yüksek bu değerin yaşadığınız düşüklerle alakası varmı? Yoksa daha çok genetik testlerde ortaya çıkan gen bozukluğu ile mi alakalı düşükler. Doktorum plt düşüklüğü tehlikeli yüksekliğinden pek korkmuyoruz dedi ama ben çok kötüyüm haftaya tekrar bakacak ilk hamileliğim ne önerirsiniz