Tüp bebekle hamile olup 6 haftalıkken falan kanama yaşayan oldu mu? Ben biraz önce igneden geldim birden kanamam oldu şu anda azaldı baya Bi ama çok korktum hemşireye sordum olabilir bu dönemler de dedi yerleşirken dedi. Bu durumu yaşayan varsa yoruma yazabilir mi acil????