Melike00guven Selamlar Ekim ayında ikinci sezeryan doğumum gerçekleşecek inşallah ama ben en başından beri çok korkuyorum nedense bı şekilde evlatlarımız dünyaya gelecek tabiki benim de durumum bu
Ebbruc Melike00guven benimde ocak başı gibi inşallah doğumum, sezeryan olacak bende aşırı korkuyorum şuan 🥲 ilki erken doğum oldu doğumun yarısında canımın acıdığını hissettim genel anestezi verdiler ama travma olarak kaldı bende. Bu sefer napcam bilmiyorum inşallah zamanında gelir de yine bi yerde dayanırım diye düşünüyorum 🥲
Cansu__1997 Melike00guven Benim de 2 sezeryan Allah’ın izniyle Ağustosta doğum yapacağım ben de çok korkuyorum Çünkü yarı baygın olduğum için her şeyi hatırlıyorum Daha doğrusu baygın değildim sadece belden aşağısı uyuşturmuştu
Bbuusra Melike00guven Bende Aralık da oldum ocakta 2. Doğum olacak. Bence korkmayın süreci biliyoruz, rahat olalım. İlki nasıl olduysa bu da öyle olur.
ayanarta1 Melike00guven benimde ikinci sezaryen bende korkuyorum inanın günüm yaklaştı iki hafta kaldı 🥹
Melike00guven Aylin52 İlki cahil cesareti derler ya öyle geçti benim şimdi ne olacağını biliyorum aslında korkulacak bişey yok ama
Aylin52 Melike00guven yani ne zaman kestiler ne zaman diktiler bende anlamadım ama ameliyathane bambaşka bir ortam ya buz gibi herke soğuk sanki hissiz falan . İlk doğumda doğurmucam diye ağlamıştım sezeryan günü aldığımda 😂 hiç unutmam hastanenin önünde çökmüştüm 😂😂 ağlaya ağlaya girdiğim ameliyattan gülerek çıkmıştım. Bir de nasıl bir psikopatlıksa spiral istedim genel anestezide makinaya bağlı ya solunum kendi solunumunu durduruyorlar 😂asla uyumam diye diye doğum yaptım ama güzeldi yaaa
Melike00guven Ebbruc Bende spinal olacağım ve hissetmekten korkuyorum açıkçası ilkinde çok iyi geçmişti sadece cekistirme hissetmiştim bide yapıştırma yapmışlardı kedilere onun kokusu midemi bulandiriyordu
Melike00guven Aylin52 Benim doktorum ve ekibi neşeli his sohbetleri vardı şarkı dinliyorlardi mide bulantısı mahvetti beni
Melike00guven Bbuusra Biliyorum ama o anın verdiği heyecan korku aklıma geldikçe geriliyorum ister istemez ilk sezeryan normal doğum olmadığı için olmuştu acilen o ameliyathane kokusu falan hala burnumda travma
Bbuusra Melike00guven Bende fitil ve suni denenmişti olmayınca mecbur sezeryan oldu ama normalden daha kolay. Sonrası zor sadece
Ebbruc Melike00guven ben o aşamaları görmedim ama açıp gerdiklerini hissetmiştim çok kötü olmuştum 🥲 bende spinal olcam gibi ama bakalım
dorukabioluyor 11 haftalık hamileyim sırf bu sebepten mutlu olamıyorum vicdan yapıyorum. Acayip fobi oldu. Allah hepimizin yardımcısı olsun sağsalim kavuşalım , şükürle hatırlayalım inşallah.🤲🏻
Melike00guven ayanarta1 Aslında içimdeki ses bişey olmayacak diyor kizinla nasıl kavuştuysan oğlunla da öyle rahat olacak diyor ama etraftaki insanlar da olumsuz etken ikinci sezeryan zor oluyor ayağa kalkmak zor falan diyorlar
Melike00guven Ebbruc Allah hepimize hayırlı doğumlar versin heyecanimiza ve korkularımıza yenik düşürmesin
Busssx Melike00guven Aralıkta benim de aşırı gerginim oğlum da 2 yaşında arası da çok uzun değil Allahım herpimizşn yardımcısı olsun
Melike00guven Busssx Benim de 25 ay oluyor aralarında ve şimdiden doktorum sezeryan yerinde incelme var dedi hayırlısı olsun hakkımızda
Melike00guven Ayliz010 Maşallah sübhanallah biraz tecrübelerinizi aktarır misiniz artık uykularım kâbusa dönüyor gözümün önüne geliyor o anlar
Gizem3939 8 yıl sonra cuma günü 2.sezaryeni olucam bende aşırı korkuyorum belki bana bsey olursa oğlum ne olacak die belki de ikimizde sağlıklı bi sekilde kavusabilecekmiyiz bilmediğimden korkuyorum hergun ağlıyorum inşallh sağlıkla kavuşuruz tek duam
Melike00guven Gizem3939 Amin cümlemiz inşallah bende kızımı nasıl bırakıp gidicem iki gün kalicam diye düşünüyorum şimdiden hiç ayrı kalamam galiba ya
Alisa_ Gizem3939 Ağustosta ben de ikinci sezeryanimi olucam, korku stress bir taraftan birde içimde çok ağir aglamalar oluyor oğlumu nasil birakip gidicem😔 bir sey olursa oğlum bensiz ne yapar diye dusunup dusunup agliyorum sacma sacma😔😔
Fatime07 Melike00guven bneımde bir hafta sonra 2 Sezeryan hem korku hem heyecan ve bu sefer biliyor insan çekeceği acıları ilkinde bilmeden girdiğim için sonrasını da bir sekılde geçti inşallah hepimizin kolay geçer süreci bir şekilde dünyaya gelecekler sağlıcakla gelsinlerde 🤲🏻
Melike00guven Fatime07 Evet işte anlatmak istediğim bu aslında biliyoruz neler olacağını ve gerginiz çözümü kaçışı yok en kötüsü de karına baskı yapmaları ve ağrı kesiciler benim unutamadıklarim