kardelengurler7 dediğim gibi yaparsanız dengeli kilo alırsınız ve çatlak oluşumu için zemin hazırlanmamış olur. Su da nemi tutar ciltte bide nemlendirici (Hindistan cevizi yağı ) kullanırsan yeterli. 2. Gebeliğim doğum yaptım çok şükür karnımda hiç çatlağım yok mesela kalçamda var ilk ergenlik döneminde büyümeden kaynaklı Yani yatkın çatlağa cildim ama dediğim gibi yaparsanız olmuyor. Özellikle karşıma Çok kaşınırsa nemlendirici sür olmadı elbiseniz üzerinden ovala sever gibi o zaman da çatlak olmuyor tırnağınla kaşıyınca yırtılıyor deri