Benim ilk çatlağım 13. Haftada başladı bugün 19+5im sayısı bellisiz harita gibi oldu alt karnım😿😿😿En korktuğum şey çatlamaktıve o yüzden 8. Haftadan beri Lierac, bio oil, bioderma atoderm, hindistan cevizi-badem-kakao yağı karışımı, badger belly butter kullanıyorum aşırı düzenli bir şekilde, karnımı hiç kuru bırakmadan. Normalde cildim kuru ve demekki iç karnım darmış bir de annemin karnı da çatlak dolu ona çekmişim. Yapıcak bir şey yok hiçbir şey bebeğimin sağlığından önemli değil. Doğumdan sonra bakıcaz çaresine lazere falan giderim artık😒