Defnemin_annesi ben de 36+5im
İdrarımda protein gittkçe yükseliyor, son haftada 3 kg almşım şişlik var resmen vücudumda. Doktorum tansiyon ölçmemi istiyor sürekli, bebek hareketleri de azaldı her gün nstye giriyorum.
İlişki önerdi her gün, spermn ekisiyle belki doğum başlar dedi olmazsa 38e girdiğim zaman sezaryen olucam 😞
Takip edilmeyip bir anda tansiyon fırlarsa anne yoğun bakımlık oluyormuş risk almak istemiyorm dedi