EbruAysen23 4 lü tarama testini yaptırmalı mıyım? Karından sıvı almak bebeğe zarar verir mi ? Aranızda yaptıran var mı?
annesininballisi EbruAysen23 4lü testle karından sıvı alınan test yani amniyosentez aynı değil. 4lü test kan alınarak yapılıyor ve 2li 3lü test gibi tam kesin sonuc veren bir test değil. 2li testin riskli çıkmadıysa yaptırmana gerek yok. Karından sıvı aldırmayı da genelde 2li testi yüksek riskli cıkan insanlara çneriyolar. Ama hem risksiz olsun hemde kesin sonuc istiyorum diyorsanız fetal dna yaptırın derim
Betul-97 EbruAysen23 4′lü tarama testi oldum da karından sıvı alınması başka bir şey canım. Onu herkese yapmıyorlar doktorunuzun söylemesi gerekli ki onda da bir şey görmesi gerek. 4′lü tarama testinde normal kan ve idrar veriliyor sonuçları çıkınca da doktorunuza gidip kendisi bilgisayardan grafik olarak görüyor ve risk durumunuzu söylüyor tabi bu testlerde %100 gerçek değil
myavocado EbruAysen23 4′lu de karından sıvı alınmıyor. Sizin dediğiniz amniyosentez. Neden ihtiyaç duyuldu amniyosentez ikili, üçlü sonuçlarında mi yüksek risk çıktı, fetal DNA yaptırdınız mi
babygst EbruAysen23 valla canm benm 3 lü 111/1 riskli çıktı devlete gittim karından sıvı aldırma yapıyorlarmış sadece. Yaptırmadım düşük riski Allah korusun 11 bin verip bugün fetal dna yaptırdım kafam rahat olsun bebek için risk olmasın diye
EbruAysen23 myavocado 2 liyi de yaptırmadım ftl dna da 2 linin gününü kaçırdığım için 4 lü önerdiler ilk kez yaptıracağım için bilmiyorum
myavocado EbruAysen23 amniyosentez düşük de olsa belki riskleri olan girişimsel bir işlem, fetal DNA yaptirmaniz çok daha iyi olur