Ebrulib 36+5 günümüz kontrole gittik sancım çıktı 2 kere serum verdiler geçmedi sancım ameliyata almak istediler imza attım kabul etmedim çıktım eve geldim 😞 bebeğin kilosu da 2.900 dü böyle Birşey yaşayan oldu mu bebeği küveze mi Alındı
Miskinim Ebrulib ben doğum yaptım aynı kilodaydı bebeğim küveze girmedi. Şuan belki bebeğin sıkıntıda daha kötü bişey olsa vicdan yaparsın canım. 39 40. Haftada doğurup küveze girende oluyor kötü bişey olarak düşünme onu
aslanbeyy 38+0 bebeğim 2900lerde bence bebeğinizin kilosu iyi. İyi düşünün iyi olsun. Burada görüyoruz haftasında doğup küveze giren, küçük haftalarda doğup girmeyen . bebeğe bağlı tamamen bu durum değişiyor
mco Aslında anlamında böyle olmuştu o da imza verdi çıktı 3 hafta kadar sonra doğum yaptı Allah’ın izniyle bişey olmaz diyorum ben ama yine de bi anormallik hissederseniz bebeği riske atmadan hemen Dr a gidin derim
Ebrulib mco cuma gününe gidip doğurayım diyorum hafta sonu eşim çocuklara bakar kız kardeşim de gelip hastanede bana bakar.Korkuyorum varisimde var
Ebrulib Miskinim evet doktorda biz bebeği alma taraftarıyız dedi ama sen imza atıp gidebilirsin istemiyorsan dedi arada kaldım kimse de yok yanımda daha doğumuma var diye annemde gelmemişti 2 evladıma bakacak kimse yok cuma günü gideyim 2 gün dayanayım dedim eşim Hafta somu çocuklara bakar kız kardeşim de gelir hastane de yanımda durur diye
Annecik02 Ebrulib benim kızım 39+3de 2.710 Gr doğdu doğduktan sonra 2.650 ye düştü kutu bebek gibiydi küçücüktü. Kuveze falan almadılar.. korkma bence bişey olmaz
ayanarta1 Ebrulib sadece sancı çıktı diye mi doğuma almak istediler anlamadım planlı sezaryen mi olacaktnz
Ebrulib ayanarta1 evet sancım çıktı diye doğuma almak istediler çünkü 2 sezeryanım var bu 3. Sezeryanım olacak ama rahmim de de varis olduğu için varisler patlayabilir şancıdan rahmin yırtılabilir dediler
Ebrulib ayanarta1 benim 1 aydır böyle ağrılarım oluyor varisim olduğu için ben anlamıyorum Açıkçası doğum sancısımı varis ağrısımı 🙈
Ebrulib SbLBrk haklısınız bende çok arada kaldım ama 2 çocuğum var bırakacak kimse Yoktu doktor da İstediğin zamanda da gelebilirsin alırız diyince çıktım
Aybukeb Ebrulib niye riske attınız ikinci sezeryanjmi aynı böyle 37de kontrole gittim sancin var dedi doktor düzenli giriyormuş 10 dk içinde tok karnına doğuma aldı dikisin açılır cocuk ölür asla riske atamam diye 2800 dogmudtu kızım kuveze girmedi
themom95 Ebrulib maşallah bebeğinizin kilosu yerinde bebeğe sıkıntı yoksa bekleyin sancilariniz başlayana kadar ama ihmalde etmeyin doktorunuzla iletişimde olun en ufak şeyde hemen gidin