Hilal_2302 Merhaba Kızlar, Bugün beklenen adet dönemimi 13 gün geçiyor. Gecikmenin 7.gününde kan tahlili verdim negatif çıktı. Etrafımdakiler ay sonu hamile kalmış olabilirsin 15 gün olsun dediler. Böyle bir durum yaşayan var mı ? Ne zaman test yapmalıyım ?