zlemceylan Leo1234 canım önceden koyulaşma olmuş o zamanları değerlendirdiniz mi çünkü en alttaki bayağı koyu çıkmış gebelik olabilir ondan dolayı da çok koyu çıkmış olabilir
Ayshes20 Leo1234 ben adete 5 gün kala ovulasyon testi ile öğrendim hamile olduğumu kopkoyu cıktı ardına gebelik testi yaptm pozitif çıktı inşallah sizinde vardır gebelik 🤲düzensizlik var mı canım normalde adet döngünde
annesio Leo1234 15’inde yumurtlama 16’da çatlama olmuş . Ama 17’de tekrar yumurtlama olmuş gibi görünüyor canım
Leo1234 En sondakini bugün yaptım, dün silikti bugün tekrar koyulaşmış anlamadım. Bat 24temmuz, regle 7 gün var tekrar mı yumurtlama olmuş
FKRKS29 Leo1234 yumurtlama gözüküyor bugün değerlendirin yinede yumurtlama olmuş teste devam edin Hayırlısı olsun hakkınızda🥰 reglinize ne kadar var acaba
zlemceylan Leo1234 birkaç gün sonra tekrardan dene bi istersen değerin artıp sonrasında testte görebilirsin
Bebegimibekleerkenn Eğer erken gebelik testi yaptıysanbirde normal gebelik testi yapabilirsin bende erken gebelikte değil normal testte çıkmıştı silik çizgi
Leo1234 Ayshes20 hayır adet düzensizlik yok 1gün önce yada 1gün sonra olurum 🙏🏻 bakalım inşallah öyledir ovülasyon testinide ilk defa bu ay kullandım bakalım nasip 🙏🏻