Merhaba, bebeğim henüz 7,5 aylık ben 1,5 aylık hamileyim gittiğim doktor bunun çok riskli olduğunu bebeklikte 6. Aydan sonra iç kanama geçirebileceğimi ölüm riski olabileceği ihtimalimden bahsetti böyle bir durum var mı? Sezeryan doğumdan sonra 2 sene beklemek gerektiğini belirtti. Beni de korkuttu böyle bir durum yaşayan var mı?