aysegulozlem Kızlar 29 haftalık hamileyim grip oldum hamilelikte grip yaşayan var mı nasıl geçti nasıl başa çıktınız ilaç kullanabildjniz mi çok kötüyüm ya 😩
Cansu3463 aysegulozlem sanırım aynı tarihlerdede doğum yapicaz doğum tarihim bellimi grip için burdan bende dahil kimsenin dediği birşeyi yapma doktorurna grouen ve sana uygun ilaç ve tedavini ayarlar
Lovely77 aysegulozlem Allah’ım bendee 29 haftalık hamileyim arkadaş hastaydi bana bulaştı gribim bildigin burnum sürekli akıyor boğazım çok agriyordu dolmuştu o gecti ama burun akintisi ve gözlerimin yaşarması varr sadece agrr kesici iciyorum bende bi ada cayi icmistim baskada bir sey icmedim korktugumdan 🤧
Hulo2105 aysegulozlem kışın bi öksürük krizim tutmuştu doktora şurup vermişti bitkiselmiş çok bi işe yaramadı yalvardır antibiyotik yazsın diye yazmadı. Anca parol içtim o da fayda etmedi resmen 1 hafta uykusuzluktan ağladım. Meyve falan çok yedim limonlu sular içtim öyle öyle geçti
Cansu3463 Canım bende 29 haftalık hamileyim aynıyız sanırım bendede sürekli burun tıkanıklığı ve geniz akıntısı var
aysegulozlem Cansu3463 20 Eylül tahmini doğum tarihim.. doktoruma sordum bugün parol veya alerji ilaçları kullanabilirsin dedi bende sağlık ocağındaki doktoruma durumu anlattım zararı olmayacak şekilde sprey falan yazdı ama bebeğimi etkileyecek diye çok korkuyorum Bi an önce geçmesini istiyorum hiçte geçecek gibi durmuyor ama 🤦♀️
aysegulozlem LinamAsyam şu an portakal mevsimi de değil limon desen kilosu 100 lira olmuş 😅 ay şakası Bi yana tek iyileşeyim de herseyi yaparım
Cansu3463 aysegulozlem benimde öyle o tarih aralığında canım normal doğum yapmak istiyorum inşallah normal olur aklına öyle brisey getirme tabj doğal yollarla iylesmeye calisabirsin ama doktorlarin hiç biri gebe insana zarar verebilecek bir ilaç yazamaslar sen sistemde gebelik doğrulanmış olarak tanın var doktor yazsa eczacı vermez gönül rahatlığı ile kullan bol bol su tuket benim çok fazla mide yanmam var inanki artık dayanamıyorum sende grip haricinde gebelik nasil gidiyor
Giiizem Bende olmuştum acilde serum taktırdm sadce başka bişey yapamıyolr zaten bir iki kere taktırsan toplarsn kendini
aysegulozlem Cansu3463 çok şükür iyi gidiyor sadece sıcaklarla basetmeye calisiyordum ama işte şimdi Bide grip girdi işin içine o daha çok zorluyor inşallah bi an önce geçer
aysegulozlem Lovely77 bendede daha cok burun akıntısı göz yaşarması var boğazım hafif ağrıyor ama baş ağrısı yapıyor kafamı kaldıracak gücüm kalmıyor inş geçer hemen
dan Bende28 haftalığım burun tıkanıklığı ve akıntısı katiyen geçmiyor araştırdığıma göre 3. Trimester de normalmiş , grip geçti bu kaldı
aysegulozlem Hulo2105 bana da burun spreyi boğaz spreyi verdi sadece birde parol içebilirsin dedi ama hiç fayda etmiyor gerçekten onlarda bende meyveye limona falan yüklendim umarım onlar fayda eder
2727dfne aysegulozlem 17 haftalıgız pazar gununden beridir sanki ölücekmişim gibiydim kemiklerime kadar agryodu ventolin buhar aldım burnuma deniz syu sıktım nane limon doktorun bide parolla iltihap kurutucu yazdı acilde de bi serum yedim 2 gundur iyiyim cok şüküd hamilelikte grip cok zormuş geberiyordum resmen şimdi de halsizim öksürügüm var ama ilk gunlerime göre Şükür ediyorum
aysegulozlem 2727dfne gerçekten çok kötü zaten havalar sıcak zar zor idare ediyordum şimdi birde grip olunca daha kötü oldum başımı kaldıracak gücüm olmuyor
2727dfne aysegulozlem evet ya ben kızım yere bişey döktüğünde aglıyordum cünkü onu süpürecek halim yok diye kızımda da Boyle ilk kaftalar grip olmuştum yine yazdı onda da Boyle ölüme gittim geldim sanki ama sagolsunn doktorum ilaç yazdı da iyleştim hem yaz hem hamilelik gribi felaket rabbim yardımcımız olsun bide nazar ettiler her gören söyledi hic hamile gibi degilsin belirtin yokmu fln dediler artık sorana kusmaktan ölüyorum dicem rahatım dedikce başıma bişey geliyor hayatımda 2 defa kustum bi kızıma hamileyken hasta oldugumda bide bunda kusmaktan da cok korkarım ama oda rahatlattı beni