Zarifokur canım herkeste aynı belirtiler olucak diye bişi yok aslında mesela benim acı eşiğim düşük ben en ufak sızıyı hissediyorum herzaman normal üşütsemde öyleyim bunu bana doktor demişti ağrım coktu bi gebelik gecirdim bazısının agrısı olmuyor demiştim bundan dolayı oluyor diyordu. Hemde catlamadan sonraki 4. Gün için ağrı cogu kadın için erken döllenme günü sayıldıgı için hissetmeyebilirsin 8. Günden sonra belirtiler baslayabilir