Sebur Kızlar yaklaşık 20 haftalık hamileyim. Öğleden beri dehşet mide bulantısı çekiyorum ne yemek yiyebildim ne de ilaç içemedim. Ne iyi gelir bulantı için nolur yardım edin :( yemek yiyememe bebişe sıkıntı çıkarmaz değil mi
Cimenn1223 Sebur naparsan yap o nu çıkarıcaksn ilk kizimda çok kötüydüm😑 doktoruna söyle bulanti ilaci yazsn prilam dışında bir ilac o cok etki etmiyor
Sebur Cimenn1223 çıktı zaten😩😑 benim kide kız. İlk zamanlar olmayan tiksinme 2.trimesterda başladı 🥲😪
balim35 @Sebur Yiyecek içecekler pek rahatlatmıyor maalesef prilam ilacı alın sabah 2 tane gece yatmadan 2 tane doktorlar bu şekilde tavsiye ediyor ama bana beşi zorlayabilirsin arada demişti ben gün içinde de içiyordum 🥲🥲
dan Yediklerine çok dikkat etmen lazım kızartma baharatlı şeyler aşka tüketme bende de aynı durum vardı , leblebi- tuzlu çubuk- yeşil elma iyi geliyor . Stres yapma streste çok etkiliyor .