23+4 günlüğüz öncelikle onu belirteyim normalde bebeğim çok hareketli gündüz gece hep oynar bugün fazla hareket halinde değil birde arada böyle bildiğiniz adet sancısı giriyor hani sanki adet oluyorum da öyle bir sancı gibi giriyor 2-3 dakika sürüyor geçiyor sıklığı çok sık değil yani çokta dikkat etmedim sıklığına ama yarım saatte bir gibi anlamadım ya tedirgin oldum biraz 🙁