Eylul5961 nimetiplikci bende dün yaptirdim bugun sabah bas agrisi halsizlikle uyandim hala da devam ediyor yan etkisi olabilirmis bilginiz olsun
bubuiledudu nimetiplikci bana birsey söylenmedi ben de sormadım aşı dan sonra ise gittim işten gelince de banyo yaptım terliyorum kirleniyorum duramazdim da zaten ertesi gün biraz kol ağrısı yaptı ama diğer gün azalarak gecti
Zeyneppx Eylul5961 ben daha bugün yaptırdım 2. Dozumu asiri halsizim anlatamam, ilkte böyle değildi :(