Bendis aminn canım evet ilk ayda oldu çok şükür ☺️☺️ Rabbim isteyen herkese versin inşallah kucaklarımız boş kalmasın ☺️ Ben sadece kasık agrısı yaşadım gaz problemi vardı ama o kış yüzünden olabilir soğukta diye düşündüm gögüs şişliği oldu adet olacakmışım gibi ama onlar çok daha sonradan oldu igneden 10 gün sonra leke tarzı kanamam oldu yerleşme kanamasıymış oda igneden 14 gün sonra kan verdim pozitif çıktı ☺️