111anonim111 kızlar temudan alışveriş yapanınız var mı ne kadar ücret ödediniz vergi ne kadar istiyor bilgisi olan yazabilir mi
denizleo09 111anonim111 ben yaptım şimdi gelmesini bekliyorum. 150 Euro geçmemek gerekiyormuş o yüzden beğendiğim ürünleri eşimle benim hesaba bölerek almak zorunda kaldık. Toplam 7 bin liralık 30 parça alışverişe 2000 tl vergi aldı kargo ücreti almıyor
iremmgk555 111anonim111 yapılan alısverisin %30 u civarı vergi alınıyor diye biliyorum min sepet tutarı 1700 olmuş
111anonim111 denizleo09 siz baya alışveriş yapmışsınız bende 22 ürüne 850₺ vergi ücreti çıktı çok mu acaba instagram da görüyorum 150-300 civari vergi ödemişler acaba şimdi fiyat mı arttırdılar ki
denizleo09 111anonim111 evet baya vergi çıktı açıkçası ama bebek için hep pamuk olan ürünleri sectim cok istediğim burada bulamadığım modeller vardı parça başına bölerek karar verdim. Mesela 30 ürünü 2000 e bölünce 66 lira kargo parası bile yapmıyor öyle düşündüm. burdan alınca vergi vs ödemiyoruz tamam ama ürünlerde bizde çok pahalı
sedanur_bpr0 Temu’dan alışveriş yapmak direkt Çin’i güçlendirmek demek. Bu da Doğu Türkistan’daki kardeşlerimize yapılan zulmün artması demek. Lütfen yaptığımız alışverişleri hassasiyetle yapalım. Paramız kime neye gidiyor bilelim. 🌺