Mervenin benim ilk gebeliğimde çıkmadı bebeğimde prematüre olduğu için kuvvetli çekemedi aventin kelebek göğüs ucunu kullandım.Sonrasında da bırakmadım 2sene kuzumu öyle emzirdim.Şimdi ikinci içinde aldım çantamda hazır yine onunla emzirmeyi düşünüyorum.Anne içinde konforlu oluyor ne göğüs ucu yarası nede sonrasında bebeğin ısırması zarar vermiyor.