Merhabalar benim evim ters dubleks. Yaşadığım katta sadece kendi yatak odam Salon mutfak ve teras var var diğer odalar aşağı katta. Yatak odam çok geniş. dört metrelik bir gardrobum var Bebekle iki sene idare edebilir miyim yatak odamda daha sonra aşağıdaki odayı ona yapsam sizce olur mu? Şimdiden kendi odası olmaması bana bir sorun yaratır mı? Ve Evim kendi evim şu anlık değiştirme gibi bir planımız yok