Ars2223 Kızlar nst de çektirdim doktora gösteremedim daha ağrım var mı iyi mi kötü ben hissetmiyorum ağrı bazen kasılma oluyor
Ars2223 papatya2412 banada öyle geldi ama acile yönlendirdiler ordan da ağrı kesici serum yapacaklardı yaptırmadan çıktım
Ars2223 Eddakayaa bilmiyorum ki serum takacağız sonra tekrar Nstye bağlayacağız dediler ama istemedim çıktım