Yorgunanneeem geçen ay doktora gittim polikistik over dedi adet olunca gel dedi adet olmadım kendiliğinden hamile kaldım. Şuan için sağlıklı ilerliyor 5 haftalık henüz kese göremedim beta çok yüksek değil diye sağlıklı ilerler mi bilemem ama içini ferah tut lütfen. Bundan önceki iki gebeliğimde sağlıksızdı. Allah ne derse o olur. Rabbim gönlünüze göre versin inşallah tez zamanda kucağınızı doldursun 🌷