Aycankolay CansuCansu cok üzüldüm gercekten bende degiltirsem iyi oluvak kimse iyi birley söylemiyor🙄
Aycankolay seyma281015 12 haftalık hamileyim naaıl olucak bilmiyorum normal mi sezaryan mı yeni mahalledeki hastane nasıl peki memnun musunuz
seyma281015 Aycankolay şimdilik memnunum ben orada kürtaj oldum çok memnun kaldığım için oraya başladım daha 7 haftalığım