Sivas58-46 Kızlar 35+4 teyim doğuma bir ay kladi bebeğimin kilosu 2900 gram olur ya erken doğum olursa sizce küvezde kalırmı ara ara kasılmalarım fazlalaşıyor
hepoyleolurzaten__ Sivas58-46 Bende 35 haftada doğum yaptım solunum artı sarılık oldu bir hafta hastanede kaldı
Damlakhrmn Sivas58-46 35+1 de doğum yaptım bebeğim şuan 14 günlük 3040 kg doğdu küveze de girmedi gayet sağlıklı o yüzden korkma hiç
Merve_31 Sivas58-46 36 hafta prematüre sınırı zaten bebeğiniz sağlik problemi yoksa direk verirler size
SbLBrk İlkini 35. Hafta icinde dogurdum 3300 du kilosu kuveze falan girmedi sarilikta olmadi korkmayin bebege gore degisir kuvezde olsa korkmayin yani nasil iyi olacaksa oyle olsun
Sumisali_ Sivas58-46 35+4 te doğum yaptım 2320 Gr doğdu küvöze de girmedi çok şükür.İyi düşünün ki iyi şeyler olsun sağlıkla zamanında 😊