Umutmom_ Kızlar bu takımı almayı düşünüyorum da emzirme için kolay olur diye düşünüyorum alanınız varmı kullananınız memnun kaldınız
odtz Umutmom_ ben bunun kısa kollusunu aldım ama hamileyim cok rhat bi pijama bence emzirirken de güzel olur
Umutmom_ odtz Eylülün sonlarına doğru olur büyük ihtimalle doğumum buralar o zamana kadar soğur oyuzden uzun kollu tercih ettmek istiyorum