Tatlianneadayi0 dilekçeyi ben verirsem altınlarımı elimden almışlardı onu talep edebilir miyim kızlar acil avukat tanıdığı olan yada bu konuda bilgisi olan varmı davayı açan taraf yani dilekçeyi veren kişi bişey talep edemez mi?
Fatmaacylnn Tatlianneadayi0 tabi ki de davayı siz açsanız bile zaten altınlar sizin oluyo kadının hakkıdır üstüne eşinizin üstünde mal varlığı varsa %50 si direkt size geçiyo
Zeynepksoglu Tatlianneadayi0 Takılar kadının hakkıdır genel olarak mahkeme kanaati bu yönde ama artık güncel kararlar çıkmaya başlıyor takılar ortak vs gibi. Davayı kimin açtığının bir önemi yok bu konuda. Siz dava açarken dilekçenizde bu talepleri belirtin. mümkünse bir avukattan danışmanlık alın. Durumunuz müsait değilse Adli yardıma başvurun ücretsiz avukat tayini için. Kesin değil ama şartları taşıyosanız hak kazanabilirsiniz avukat için.
myavocado Tatlianneadayi0 davayı siz de açsanız, ziynetlerinizi, nafaka, tazminat talep edebilirsiniz, davayı açan talep edemez gibi bir kural yok
dorukabioluyor Evet Altınlar sizin hakkınız. Arkadaşım 9 aylık evlilikten boşanmıştı erkek tarafı elinden alıp dükkan açmışlardı. Kuyumcudan faturasını çıkarttı ve elinden aldıkları kadar geri iade yaptılar.
dorukabioluyor Tatlianneadayi0 arkadaşım açmıştı ama siz yine de bir avukata sorun devlet kadınlara barodan ücretsiz avukat veriyor.
Nursemom_ Cd yi istıyo mahkeme altın için yada resim ne takıldı o görsel şahit sayılıyor elinizde varsa alın