Benim de erken doğum riskim olduğu için ben birkaç parçayı prematüre aldım. Zıbın veya hastane çıkışı gibi takımların bazılarının yaka kısmında “prematüre-1 kg” gibi ibareler var. E bebekten almıştım. İdareten bir iki parça almak istersen bakabilirsiniz. Çabuk toparlıyorlar gerçi.